środa, 29 stycznia 2014

Wojaże książkowe ~ Mój styl jazdy

Niedawno udało mi się skończyć książkę Sebastiena Loeba "Mój styl jazdy". Cóż mogę powiedzieć? Ciekawa. Nawet bardzo. I nie wiedzieć czemu, "męczyłam" się z nią miesiąc. Ale problem leży po mojej stronie. Loeb dokładnie opisuje swoje dzieciństwo, początki w sporcie i sukcesy. Nie owija w bawełnę - mówi wprost.

Gorzej z tłumaczeniem - jako że jestem wyczulona na poprawną pisownię - ciągle wynajdywałam co raz to nowsze błędy i za każdym razem miałam wielką ochotę rzucić książką w kąt. Ale nie zrobiłam tego. Seb świetnie i płynnie pisze "od środka" o rajdach. Ukazuje swojego pilota, Daniela jako świetnego przyjaciela; pisze o atmosferze w zespole; rodzicach; przyjaciołach. Nie zapomina też o własnych błędach, do których otwarcie się przyznaje.

I może to dość dziwnie zabrzmi, jednak mam z Sebastienem wiele wspólnego.
Teraz biorę się za najnowsze dzieło Clarksona!
M./

0 ;):

Prześlij komentarz

Textbookers baner