wtorek, 29 października 2013

The old world champion!

A czy zdziwię kogoś, gdy powiem, że to Vettel zgarnie (a właściwie już to zrobił) czwarty tytuł z rzędu? Jeśli taka osoba się znajdzie - przypuszczam, iż była w jakiejś długoletniej śpiączce i nie wie co się obecnie znajduje. Jednak wracając do sprawy... zawodnik Red Bulla zdominował rywali, Alonso płacze, a Webber po raz dziesiętny dziękuje Bogu za pomoc w podjęciu decyzji o odejściu i zostawieniu tego całego bałaganu (czyt. F1). Były pokłony:


Bączki...


...i nawet kary w wysokości 25 tysięcy Euro za ową formę podziękowania fanom.

Niemniej - jako zagorzała fanka Sebastiana, skakałam w niedzielę z radości aż pod sam sufit. Kara. Słuszna? Alonso dostał za flagę, Webber za podwózkę, więc mogę jedynie stwierdzić, że FIA niedługo zamieni Formułę na przedszkole (a i nawet tam będzie bardziej niebezpiecznie).
Wiecie co mnie jednak zdenerwowało najbardziej? Nie ta grzywna. Nie mogę znieść ludzi, którzy mówią o Vettelu i jego charakterze tak, jakby znali go od zawsze. Oskarżają go o arogancję, egoizm i bezczelność. I to nie osoby, które współpracują z nim. Nie. Oni tak naprawdę NIGDY nie mieli okazji porozmawiać z nim. Ba! Nawet zobaczyć na żywo! Ja też nie miałam takiej szansy i dlatego nigdy nie wypowiadałam się w tej kwestii, nie poruszałam tematu, ale niedzielny gest Niemca po prostu zirytował mnie do końca. Otóż, zamiast iść na imprezę, wyszaleć się z okazji czwartego trofea, napić czegoś mocniejszego, Seb zwyczajnie pomagał pracownikom pakować się... Nie wiem czy to na pokaz, czy prawdziwość serca, lecz uważam, że nie można, a wręcz nie wolno mówić czegoś, czego do końca się nie wie. Amen.

M./

Ps. Czy mógłby mi ktoś kupić taką koszulkę? Będę wdzięczna!


1 komentarz:

  1. Mi się wydaje że Sama chciał jakoś podziękować za to wszystko. Ja też w niedzielę skakałam pod sufit tylko z innego powodu. Cieszyłam się bo Kubica zdobył mistrzostwo w WRC2

    OdpowiedzUsuń

Textbookers baner