28. styczeń 2013 r.
Na początek, swój samochód ukazał Lotus. Prezentację można było obejrzeć na żywo w internecie.
Powtórka TUTAJ.
Zdjęcia:
E21 w porównaniu ze swoim poprzednikiem ma więcej czerwieni. Napis "Rexona" został przeniesiony, a schodek wciąż jest.
Dla porównania, oto E20:
31. styczeń 2013 r.
McLaren ukazał swoje dzieło jako drugi zespół. TUTAJ można obejrzeć powtórkę.
Zdjęcia:
Bolid, w przeciwieństwie do składu teamu, nie zmienił się zbytnio. Skrzydło tylne zostało bardziej wyprofilowane.
Dla porównania:
1 luty 2013 r.
Film, który trwa aż 42 minuty można obejrzeć pod tym LINKIEM.
Zdjęcia:
Więcej czerwieni i czerni. Tylne skrzydło F138 ma więcej nacięć na bocznych płatach. Nowe Ferrari nie posiada charakterystycznego spadku.
Dla porównania:
Tego samego dnia można było obejrzeć prezentację Force India. Kierowca teamu, Paul di Resta zmuszony był odsłaniać VJM06 samotnie, ponieważ wciąż nie jest znany jego kolega zespołowy.
Film jest TUTAJ.
Zdjęcia:
VJM06 nie ma schodka.
Dla porównania:
2 luty 2013 r.
Tego dnia, Esteban Guterriez oraz Nico Hulkenberg odsłonili model Saubera.
Prezentacje można obejrzeć TU.
Zdjęcia:
Jak widać, C32 różni się od swojego poprzednika nie tylko nosem, ale również kolorami.
Porównanie:
3 luty 2013 r.
Red Bull niestety nie udostępnił pokazu na żywo. Tuż po godzinie 14:00 na YT oficjalny kanał Infiniti Red Bull Racing wrzucił film z RB9 w roli głównej. Oto ON. Powtórka z inauguracji jest pod TYM linkiem.
Zdjęcia:
W związku z nowym sponsorem tytularnym, RB9 "zmienił" kolory. Nos ze schodkiem nie został zlikwidowany.
Zdjęcia RB8:
4 luty 2013 r.
W Jerez swój bolid ukazał Mercedes. FILMIK.
Zdjęcia:
Niemiecka ekipa kilka dni wcześniej postanowiła zrobić niespodziankę fanom, która, lekko mówiąc, nie wypaliła...
Porównanie:
Ten sam dzień, również Jerez. Prezentacja Toro Rosso.
TUTAJ można obejrzeć film.
Zdjęcia:
Toro Rosso nie posiada spadku na nosie.
STR7:
5 luty 2013 r.
Marussia z nowymi kierowcami. Filmik z oficjalnymi zdjęciami nowego modelu jest TU.
Zdjęcia:
Na tegorocznym modelu pojawiły się nowe malowania oraz jaśniejszy odcień czerwonego. Sekcje boczne są bardziej wyprofilowane. Na prezentacji był obecny tylko jeden kierowca, Max Chliton. Wówczas nie znaliśmy drugiego kierowcy Marussi.
Porównanie:
Druga w tym dniu prezentacja należała do Caterhama. Filmik jest TUTAJ.
Zdjęcia:
C31 ma nowe malowanie, co dość rzuca się w oczy. Jest bardziej "trawiasty". Caterham postanowił również zastosować zawieszenie pull-rod, wydech z Conady oraz schodkowy nos.
Porównanie:
19 luty 2013 r.
Ostatnia prezentacja miała miejsce dzisiejszego poranka w Barcelonie, tuż przed testami. Williams nie uczestniczył w testach w Jerez na początku lutego z powodu opóźnienia. Filmu nie ma.
Zdjęcia:
FW35 nie ma spadku na nosie. Malowanie zostało nieznacząco zmienione.
Dla porównania:
Jak będą się spisywać poszczególne modele? Kto wygra, a kto przegra? Zobaczymy już na początku sezonu... ;)
0 ;):
Prześlij komentarz