czwartek, 24 stycznia 2013

Testy Kubicy w Walencji

Dziś rano odbyły się testy na torze w Walencji, w których udział brał Robert Kubica. Polak był bardzo zadowolony ze swojej jazdy i przyznał, że zaaklimatyzowanie się w Mercedesie nie było trudne. Kubica przejechał 114 okrążeń (456, 570 km).

Mój pierwszy dzień testów w samochodzie DTM dał mi dużo frajdy i pozwolił wiele się nauczyć o tej serii i o samochodzie Mercedes AMG C-Coupe. Okrążenie instalacyjne przejechałem po suchym torze, ale potem zaczęło mocno padać i musieliśmy poczekać, aż warunki się poprawią. Dobrze było zapoznać się z nowym autem w różnych warunkach atmosferycznych. Byłem w stanie dobrze wyczuć samochód. Po długiej przerwie musiałem się znów przyzwyczaić do dużych przeciążeń, generowanych przez auto DTM. Jestem zadowolony ze swojego pierwszego testu w DTM, nie miałem żadnych problemów w samochodzie”.

Oto materiały z dzisiejszego dnia:













Oraz materiał filmowy, który można obejrzeć po tym LINKIEM .
Pozdrawiam.;)

0 ;):

Prześlij komentarz

Textbookers baner